Sakit Saraf dan Sakit Sendi Lega Lepas Ambil 3 Suplemen Ini

“Dan Tuhan yang Dia lah jua memberiku makan dan memberi minum, dan apabila aku sakit, maka Dia lah yang menyembuhkan penyakitku” – (Asy-Syu’araa’ 79-80)

Semakin meningkat usia ni, macam-macam penyakit yang datang terutamanya bagi wanita berkerjaya yang terpaksa menggunakan aktiviti fizikal secara berlebihan. Tambahan pulak gaya pemakanan yang kurang sihat, maklumlah zaman sekarang ni semua nak yang segera. Macam Kak Nurul di sekolah, selalu sangat dengar kawan-kawan baru lama sikit sikit dah tak larat, kalau naik tangga baru 2 tapak dah mengah. Tak selesa katanya sebab sendi sakit!

Kebanyakan sakit sendi berpunca daripada lapisan tisu luaran, otot, ligamen, sendi atau pangkal saraf. Bagi memulihkan sakit di bahagian sendi, semua organ tadi perlu mendapat sokongan nutrisi yang diperlukan. Kebanyakan antara kita bukan faham sangat pun, makanan yang kita ambil tu cukup ke vitamin dan mineralnya untuk menyokong keberkesanan organ berkerja.

So, untuk entry kali ni Kak Nurul akan kongsikan 3 suplemen yang sesuai untuk memulihkan keberkesanan sendi dengan menyediakan keperluan nutrisi yang khusus.

1. Minyak Ikan – OmegaGuard

Dengan pengambilan Asid Lemak OmegaGuard™ mampu menangani keradangan, menggalakkan pergerakan dan kelenturan sendi, membantu mengurangkan kekejangan sendi, bengkak dan sakit serta bertindak sebagai pelincir sendi

Keradangan adalah penyebab utama kesakitan pada sendi yang boleh mengakibatkan sendi menjadi merah, bengkak dan sakit. Oleh itu, Omega-3 berkesan untuk menangani keradangan dengan mengurangkan pengeluaran eikosanoid dan cytokine yang menyebabkan degradasi rawan serta mengakibatkan kesakitan pada sendi.

Sila click image di bawah untuk maklumat lanjut tentang Asid Lemak OmegaGuard™

2. OsteMatrix

Pada Kak Nurul, OsteMatrix ni memang banyak sangat khasiatnya sebab ia menyokong dan membekalkan keperluan nutrisi untuk tulang yang kuat dan sihat. Kak Nurul percaya yang semua sedar tulang adalah sistem sokongan tubuh badan yang paling asas, sebab itulah keperluan nutrisi bagi menguat dan menyihatkan tulang tidak boleh kurang daripada sepatutnya. Hakikat inilah menjadikannya penting untuk membekalkan tulang anda dengan nutrien pembina-tulang yang berkualiti.

Dengan mengambil OsteMatrix, maka lengkaplah 7 nutrien yang diperlukan tulang kita untuk kekal sihat dan kuat. So, tak perlu dah risau atau trauma untuk terus aktif di mana jua.

3. Premium Supplement – VIVIX

Hahh, perasan tak yang VIVIX ni tidak ketinggalan dalam senarai untuk memulih dan menjaga kesihatan secara menyeluruh, dari kesihatan jantung, darah, kulit yang cantik sehinggalah kepada sakit di bahagian sendi. sebab utama kenapa kena ambil VIVIX adalah mengandungi Polifenol yang telah terbukti secara klinikal memulih dan memelihara sel dalaman. Struktur semua organ badan kita bermula dengan sel, sebab itu mendapatkan sel yang sihat adalah kunci kepada kesihatan menyeluruh.

Mengandungi kandungan yang bertindak sebagai ejen antioksidan, VIVIX dapat mengawal keradangan pada sendi dan menyokong kekuatan pada sendi. Sila click image di bawah untuk maklumat lanjut tentang VIVIX

InsyaAllah, dengan khasiat 3 suplemen ini dapat membantu menyihat dan menguatkan kembali sendi yang selama ini membuatkan pergerakan kita terbatas. Nak tak kalau esok pagi bangun terasa badan ringan, sakit sendi yang selama ini menganggu telah hilang, malah terasa bertenaga untuk melakukan aktiviti fizikal harian? ok, terus WhatsApp Kak Nurul sekarang, nanti Kak Nurul bagi konsultasi, jangan risau konsultasi FREE jer 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: